Persoonsgegevens die wij verwerken

Opkoper Kantoormeubilair verwerkt persoonsgegevens over u doordat u gebruik maakt van onze diensten en/of omdat u deze zelf aan ons verstrekt. Hieronder een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:

Voor- en achternaam
Bedrijfsnaam
Telefoonnummer
E-mailadres
Adres gegevens van het op te halen meubilair

Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken

Onze website en/of dienst heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan 16 jaar. Tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd. We kunnen echter niet controleren of een bezoeker ouder dan 16 is. Wij raden ouders dan ook aan betrokken te zijn bij de online activiteiten van hun kinderen, om zo te voorkomen dat er gegevens over kinderen verzameld worden zonder ouderlijke toestemming. Als je er van overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige, neem dan contact met ons op via [email protected], dan zullen wij deze informatie verwijderen.

Waarom we gegevens nodig hebben?

Opkoper kantoormeubilair verwerkt uw persoonsgegevens, voor de volgende doelen:

  • Voor het maken van een passende aanbieding;
  • Voor het afhandelen (factureren) van uw betaling;
  • Voor het verlenen (ontruimen) van onze diensten.

Hoe lang we gegevens bewaren

Opkoper Kantoormeubilair zal uw persoonsgegevens niet langer bewaren dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld. Onze bewaartermijn(en) zijn: maximaal 14 dagen na afhandeling. Dit houdt in dat na het maken van een aanbieding u er geen gebruik van wenst te maken, worden deze gegevens tot maximaal 14 dagen bewaard, echter in de praktijk worden deze gelijk verwijderd.

Delen met anderen

Opkoper Kantoormeubilair verstrekt uitsluitend aan derden en alleen als dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met u of om te voldoen aan een wettelijke verplichting.

In kaart brengen websitebezoek

Opkoper Kantoormeubilair maakt gebruik van cookies. Lees hier meer over ons cookie gebruik.

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen

U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. U kunt een verzoek tot inzage, correctie of verwijdering sturen naar [email protected]. Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door u is gedaan, vragen wij u een kopie van uw identiteitsbewijs bij het verzoek mee te sturen. Hierbij vragen we u om in deze kopie uw pasfoto en Burgerservicenummer (BSN) zwart te maken. Dit ter bescherming van uw privacy.

Opkoper kantoormeubilair zal zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op uw verzoek reageren.

Beveiliging

Opkoper Kantoormeubilair neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op via [email protected].

NB. Wij van Opkoper Kantoormeubilair snappen dat het niet altijd wenselijk is dat iedereen weet wat er speelt binnen uw organisatie. Als u uw meubilair verkoopt, om welke reden dan ook, zal hierin zorgvuldig mee worden om gegaan en hierin geen uiting worden gedaan naar derden. Ook indien wij (vertrouwelijke-) documenten vinden dan gaan onze partners hier uiterst zorgvuldig mee om. Ook kunnen wij documenten gecertificeerd vernietigen mocht u dat willen. Kortom uw gegevens en documenten zijn veilig bij ons!