Hoe gaat Opkoper-Kantoormeubilair.nl te werk?

Wij begrijpen als geen ander dat met welke situatie dan ook – faillissement, herinrichting van uw werkruimte, verhuizing – dat het afdoen van uw kantoormeubilair veel onnodig werk en tijd kost. Uiteraard richt u zich in deze situaties het liefst op zaken die op dat moment meer van belang zijn en is uw oude meubilair alleen maar een lastpost. In deze gevallen komen wij in beeld! Wij helpen u graag deze last van uw schouders te halen, zodat u al uw energie en tijd in relevante zaken kunt stoppen.

Het enige wat u hoeft te doen is heel simpel: zet uw oude meubilair op de foto, maak een inventarisatielijst, zodat wij weten waar wij precies rekening mee moeten houden en stuur dit in zijn geheel op via de mail of Whatsapp! Probeer dit zo compleet mogelijk te doen (vermeld bijvoorbeeld ook wanneer het meubilair uiterlijk weg moet zijn en waar het meubilair staat; denk hierbij aan begane grond, eerste verdieping e.d.). Zodra u dit heeft gedaan, zult u van ons een bevestiging ontvangen dat we uw aanmelding succesvol binnen hebben gekregen en wellicht wat aanvullende vragen stellen. Vanaf hier gaan wij voor u op zoek naar een nieuw plekje voor uw meubilair, zodat het op een duurzame manier weer opnieuw ingezet kan worden. Wij hebben een netwerk door heel Nederland en kijken dus naar oplossingen in de buurt, wat er ook weer voor zorgt dat er in de meeste gevallen niet onnodig veel brandstof verbruikt wordt, extra goed voor het milieu dus!

Hierbij streven wij er ook naar een totaalconcept te zijn. Wij zorgen ervoor dat uw wensen werkelijkheid worden. Of u nou wilt dat alleen het kantoormeubilair meegenomen wordt, of dat het hele gebouw bezemschoon opgeleverd wordt, wij regelen dat, zonder dat u er verder naar om hoeft te kijken! Wij zorgen er dus voor dat alles van A-Z voor u geregeld wordt, zonder dat u er enige kostbare tijd en energie in hoeft te steken. Bovendien heeft u als voordeel dat u maar één aanspreekpunt heeft en één partij die alles voor u regelt,

Wij zijn een eerlijk bedrijf en zorgen dat alles volgens afspraak verloopt. Voorafgaand aan een project zorgen we dat er een passende opdrachtovereenkomst opgesteld wordt en wordt ondertekend door alle betrokken partijen. Op deze manier verzekeren we dat afspraken vast staan en niemand op onverwachte verrassingen stuit.